2014. október 25., szombat

~ 4. ~



A piák előtt egy húsz-harminc fős társaság állt, így csak nagy nehézségek árán tudtam kiönteni magamnak egy pohár whiskyt, amit fél perc alatt el is tüntettem. Lecsukott szemekkel nyeltem le a maró hatású italt, ami gyorsan folyt le a torkomon. A kellemes pillanatot egy köhintés zavarta meg, pontosan a fülem mellett, mire a szemhéjam felpattant, a fejemet pedig oldalra fordítottam.

- Nem vagy te túl fiatal? - Luke állt mellettem, szeme vidáman csillogott.

- 16 vagyok - tártam szét a karjaimat - és ez egy esküvő. Muszáj innom - mosolyt erőltettem az arcomra, hogy lássa, örülök ennek az egésznek.

- Jobban vagy? - érdeklődött, miközben töltött magának - és nekem is - egy kevés Jack Daniel's-t.

- Fogjuk rá - bólintottam. - Mikey elmondott mindent?

- Nem, nem akarta. Csak annyit mondott, hogy szarul voltál, és összekapart.

- Mellesleg meg te sem lehetsz idősebb nálam - mértem végig.

- '96-os vagyok. Július 16.

- Ó - biggyesztettem le a számat. - Tizenegy nappal idősebb vagy nálam. Kegyetlen - nevettem, és természetesen ő is becsatlakozott hozzám. - Milyen öreg vagy!

- És akkor Mikey? Ő '95-ös.

- Ő is. De akkor is. Alig vagy nálam idősebb, mégis olyan vagy, mint egy hely. Mint a Mount Everest, de tényleg.

- Vagy inkább te vagy a törpe Tökmag - bökött a bordáim közé, mire egy kisebb sikítás kíséretében ugrottam egyet, így sikeresen nekiesve a mögöttem álló embernek. A káromkodásából azt szűrtem le, hogy magára borította az italát, amit éppen a kezében tartott. - Bocsi a nevében is, egy picit részeg - mondta Luke a pasinak, akit meglöktem, és hirtelen megfordulásom miatt láttam a reakcióját - röhögve legyintett, és az asztalhoz lépett.

- Baszd meg - löktem volna meg a fiút, aki az előbb leégetett, de ő röhögve ellépett előlem, így sikeresen meglöktem a mellette álldogáló Calum-ot.

- Mi a szar? - hallottam meg a hangját felülről, mire a fejemet fogva akartam arrébb menni, de Luke megfogta a karom, és visszahúzott.

- Be van baszva, és véletlenül neked ment - magyarázta a haverjának Luke, mire - most sikeresen - oldalba vágtam.

- Nem vagyok bebaszva - grimaszoltam. - És bocsi Calum, ezt a hülyét akartam meglökni - mutattam a nevető Luke-ra, aki minket figyelt.

- Mit csinálsz már megint Lucas? - vigyorgott Calum is, majd a fejét megrázva felkapott két üveg sört, és a tömeg felé indult. - Legyetek jók - szólt még vissza, amire Luke csak egy laza beintéssel válaszolt.

- Lucas? - nevettem én is, majd felhajtottam az eddig a pohárban ide-oda lötyögő italt. - Zavar, ha mostantól így hívlak?

- Nem is tudod mennyire - öltötte ki a nyelvét, és megfogta a kezem. - Ezért táncolnod kell velem - mutatott magára, majd a táncparkettre, mert a zene hirtelen ordítani kezdett.

- Nem - jelentettem ki, majd hátat fordítottam neki, és a Jack üvegének nyakát megragadtam, majd hatalmasat kortyoltam az italból. Luke egy másodperc töredéke alatt rángatta ki a kezemből a whisky-t, amit az asztalra rakott, és a csuklómnál megfogva berángatott a táncolók közé. Épp a Don't Cry ment, amire tökéletesen lehetett lassúzni, így Luke a derekamra csúsztatta a kezét, és a zene ritmusára kezdett el ringatni. - Engedj el Lucas. Nem tudok, és nem is akarok.

- Ó - biggyesztette le az alsó ajkát, és kiskutya szemekkel nézett rám.

- Ne is álmodj - csóváltam meg a fejem mosolyogva, és az éppen Michael-el beszélgető Oli felé indultam.

- Most hova mész? - kiáltott utánam, de válasz nélkül hagytam. Az utolsó pár lépésnél begyorsítottam, és Oli hátára ugrottam, aki reflexből a combom alá nyúlt, hogy meg tudja tartani a súlyomat. Sejtettem, hogy nem fogja meglepetésként érni a támadásom, így tudtam, hogy semmiképpen nem fogok leesni, ha nem tudok rendesen megkapaszkodni benne.

- Mennyit ittál? - pillantott fel rám a nagybátyám, majd elengedte a lábam, így a cipőm halk puffanással jelezte, hogy biztonságban a földre értem.

- Nem sokat - ráztam meg a fejem, minek következtében a hajam ide-oda repkedett a levegőben. Nevetve igazítottam meg a tincseimet, mire Oli kihúzott egyet a sok közül, és elkezdte csavargatni a mutatóujja körül. Csak később vettem észre, hogy a zöldet választotta, amit, mint mindig most is megmosolyogtam, hiszen  tudta egyedül, hogy miért lett az más, mint a többi.

- Az zöld? - bökött Oli ujjaira Mikey. Szemöldökét összeráncolta, nyelvét pedig kidugta ajkai között, hogy a félhomályban meg tudja állapítani, hogy téved-e.

- Az - válaszolt helyettem Oliver, majd felém fordult. - Táncolunk?

- Neked is elmondom. Nem, nem táncolok. Nekem csak így megy- jelentettem ki, mélyen a szemébe nézve, majd a fejemet hátrahúzva, az utolsó tincs is csatlakozott a többihez, így megint elveszett a narancssárga hajzuhatagom között. Megmutattam nekik a gyönyörűséges tánctudásomat, majd hátráltam pár lépést, utána teljes testtel is megfordultam, hogy biztosan ne menjek neki - megint - valakinek. Gyors léptekkel indultam meg egy velem egykorú srác felé - aki egy doboz cigit húzott elő a zsebéből -, azzal a szándékkal, hogy kérjek tőle egy szál cigit. Már éppen csúsztatta volna vissza a zsebébe a piros Marlboro-t, mikor mellé értem.

- Szia - szólítottam meg, a már nem éppen beszámítható állapotban lévő fiú mellé. - Alice vagyok - mutatkoztam be, csak úgy a formaság kedvéért, mire odamorgott nekem valamit - talán a nevét. - Adsz egy szálat? - böktem a szájában lévő cigi felé. Meg sem szólalt, inkább a kezembe nyomta az egész dobozát, és hozzátette, hogy "Fogyasszam egészséggel". - Meg tüzet is, ha lehet - szóltam rá, mivel azt nem a dobozában tárolta.

A kezembe nyomott egy AC/DC-s öngyújtót, amivel megperzseltem a cigim végét.

- Kösz - mondtam a fülébe, majd a táskámba csúsztattam a gyújtót a dobozzal együtt, és az ajtó felé vettem az irányt. Semmi nem akadályozott a kijutásomban, egyedül csak az volt a probléma, hogy apa az ajtó mellett beszélgetett a nagyival. Nem tudtam észrevétlenül elsurranni mellettük, úgyhogy átvettem a bal kezembe a cigit, és azzal az ürüggyel, hogy "kijöttem friss levegőt szívni" addig sétáltam, ameddig el nem tűntem a szemük elől. 

A cigi nagy része már leégett, de annyira nem is érdekelt, hiszen volt nálam még vagy tíz szál, amit akár egyszerre, könnyen és egyedül elszívhatok. A számhoz emeltem a nikotinrudat, majd mélyet szívtam belőle. 

- Mit csinálsz? - hallottam magam mellől egy rekedtes hangot, mire a füst kiszállt a számból. Egy kisebb köhögési roham kapott el, annyira megijesztett a mellettem álló illető. 

- Már megint te? - néztem rá, mikor már meg tudtam szólalni.

- Mit csinálsz? - ismételte meg a kérdését.

- Nem látszik? - vágtam rá kapásból. Luke kivette a kezemből a rudat, és a földre dobta, majd cipője orrával gondosan eltaposta.

- Ne legyél öngyilkos - szólalt meg egy kis idő után. Kitört belőlem a röhögés, majd felé fordítottam az eddig az utcán ülő tekintetem. 

- Az már megvolt - suttogtam, úgy, hogy csak én halljam, majd megeresztettem, egy halk, de annál szomorúbb kacajt. - Már rég megvolt.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hali!
Megint jelentkezem, itt is van az új rész. Tudom, nem lett valami jó, és, hogy még nagyjából csak Luke volt, a középpontban, de ez még meg fog változni. De Luke is fontos szereplője a történetnek, ezt nem tagadhatom le... 
Mindegy. Mint látjátok, most a rész végére teszem a pofázást, és valószínűleg ez így is marad.
Egyébként megvan a sztori vége, ami miatt lehet, hogy majd meg fogtok ölni. - már, ha valakit érdekel a sztori. Viszont így a felére csökkentem, de több ötletem van erre, mint az eredeti hosszúságára. 
Remélem tetszett a részt, komiknak, pipáknak örülnék!



April xx          

2 megjegyzés:

  1. Kedves April!
    Ezúton szeretnék bocsánatot kérni, amiért az ezelőtti részhez nem kommenteltem, csak mindig közbe jött valami, mikor szerettem volna. Visszamenőleg is elmondom, hogy tök jó lett, nagyon aranyos volt az, mikor Mikey összekaparta Alice-t. ^.^
    Ami pedig a mostanit illeti, ugyanúgy tetszett, bírtam, ahogy Luke-kal hülyéskedtek. Izgatottan várom a történet kibontakozását, és ha szabad megkérdeznem, kábé milyen hosszú lesz így lerövidítve?

    Ha esetleg egyszer megfordulna a fejedben az, hogy bezárd a blogot, akkor jegyezd meg, hogy én mindig itt leszek, igyekszek minden részhez kommentelni, pipálni, és ha esetleg nem tenném, akkor az biztos, hogy láttam a kitett részt és örömmel olvastam! :)

    Izgatottan várom a kövit, újabb ok, amiért várni fogom a szombatot. ^^

    Juliette xx

    U.i.: Benéztem másik 2 blogodba, és tökre tetszenek, csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Juliette!
      Köszi a kommentet, tényleg örömmel olvastam, amit írtál. Az egész így körülbelül 20-30 rész lesz, ha jól saccolom, de utána majd úgyis jön a Calum-os :D
      Nyugi, meg sem fordult a fejemben, hogy bezárom a blogot, maximum szüneteltetni fogom, de azt is igyekszem elkerülni. Ezért írok részeket előre, hogy ha nem lenne ihletem, akkor is legyen rész megírva...
      Egyébként köszönöm a dicséretet megint! Tényleg, örök hála! :D
      April xx

      Törlés